Premium

Redactie Autoweek wast auto van abo-opzeggers

Hoe houd je abonnees binnenboord? Korting is het bekendste instrument. Bij Autoweek komen ze ook je auto nog eens poetsen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mensen die hun abonnement op Autoweek opzeggen, krijgen de komende weken een brief van de hoofdredacteur, . Daarin belooft hij dat het een ‘meer dan interessant en leuk AutoWeek-jaar’ gaat worden, het blad bestaat in 2015 namelijk 25 jaar. De ‘weglopers’ worden ook binnenboord gehouden door ze een korting aan te bieden. Zover niets nieuws. Van den Ham vervolgt de brief met:

‘Weet dat als u vandaag nog profiteert, het kán gebeuren dat we met een aantal AutoWeek-redacteuren uw auto komen wassen. En oké, dan doen we het goed dus: inclusief het interieur. Dan vertellen we u meteen, onder ons natuurlijk, veel meer over ons 25-jarig bestaan. Maar: alleen voor abonnees…’

In een reactie aan Adformatie zegt Van den Ham: ‘We kunnen niet bij iedereen die belooft te blijven de auto komen wassen, maar wel bij een héleboel. Dat gaan er honderden worden, denk ik. Vrees ik. Maar we doen het.’

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie