Axis levert al bewakingscamera's. Het nieuwe concept bestaat uit een camera, een draadloze internetverbinding en een app. De camera wordt opgehangen op een plek waar de klant een product uitprobeert. Op bijvoorbeeld de passpiegel wordt een code geplakt waarmee de klant de app kan downloaden. Zo kan er verbinding worden gemaakt met de camera en kan de klant foto's of video's van zichzelf ontvangen.
De camera-opnames kan de consument direct posten op het eigen sociale netwerk. Vrienden kunnen vervolgens live commentaar geven. Nadat het beeld op de smartphone is gedownload, wordt de verbinding met de camera verbroken en is deze beschikbaar voor de volgende klant. De toegang tot de camera is voor de veiligheid steeds beperkt tot één persoon en de opnames worden niet bewaard.
Om winkels meer inzicht in de wensen van klanten te geven en de aankoopintentie te verhogen, is het mogelijk om extra promotionele en marketingacties toe te voegen aan de app. Na het delen van de pashokbeelden kan de klant bijvoorbeeld een kortingsvoucher worden aangeboden.
Bekijk hieronder de uitleg van het concept:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!