O’Neill lanceert nieuw platform voor jongere consument

Vandaag lanceert O’Neill zijn nieuwe wereldwijde online platform. De transformatie van de belangrijkste digitale contactpunten van O’Neill, moet de verjonging van het merk benadrukken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met dit platform wil O’Neill volgens eigen zeggen de band met de jonge, vooruitstrevende consument versterken.

Roger Nefkens, Global Coördinator O’Neill: ‘De nieuwe website is echt een game changer en laat zien hoe een merk als O’Neill, met een rijke historie, het belangrijk vindt om verbonden te blijven met de jonge, vooruitstrevende consument.’ Het platform koppelt O’Neill’s content over Snow, Surf en Kite aan social media en werkt goed op de smartphone, tablet en desktop. De nieuwe branded shopping experience is ontwikkeld door marketing- en technologiebureau DigitasLBi en is, na een pitch proces, de eerste grote lancering van het bureau voor het merk. Het platform is er om de betrokkenheid van het merk bij zijn doelgroep te bevorderen en verbeteren en is ook beter in staat om meer traffic en sales te genereren.

Dirk van den Bosch, Managing Director, DigitasLBi: ‘De website geeft mensen de mogelijkheid om geïnspireerd te raken en worden zo meer betrokken bij het merk. Tegelijkertijd begeef je je in een perfect georganiseerde winkelomgeving. De online omgeving demonstreert niet alleen dat O’Neill over performance en functionele producten gaat, maar ook een lifestyle uitdraagt. Het nieuwe platform deelt het verhaal van de vooruitstrevende jongeren; een belangrijke doelgroep voor het merk; het weerspiegelt hun levensfilosofie.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie