Met 55 medewerkers en een omzet van zo’n 10 miljoen euro is Scripta Communicatie een van de grotere contentmarketingbureaus in Nederland.
Al eerder, in 2010, nam Castel Communicatie het Leidse L+P Communicatiepartners over. Een jaar later werd Scripta Media daaraan toegevoegd. De drie organisaties werkten de afgelopen twee jaar al nauw samen.
De naamswijziging is daarmee een logische laatste stap van een samenvoegingsproces. Het nieuwe bedrijf heeft een sterke positie in de markten energie, zorg, onderwijs, overheid en finance. Het heeft vestigingen in Amsterdam, Groningen en Schiphol.
Directeur Henk Jacobs: ‘Hoogwaardige content blijkt steeds belangrijker in het versterken van het merk van onze klanten. De integratie van communicatiestrategie, mediaproductie en contentmarketing is een logisch gevolg van die ontwikkeling. Bij Scripta Communicatie hebben we nu de volledige range in huis.’
De dochterondernemingen Castel Business Media (dat vooral werkt voor Schiphol en ProRail) en Castel Non Profit (vooral actief in de filantropie) blijven vooralsnog opereren onder de huidige merknamen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!