Nederlands tintje aan rodeduivelscampagne voor pensioenverzekeraar Ergo

Marthijn Klopper bedacht een online coachingstool voor het Belgische Ergo: 'Deel uw coachingadvies met de Rode Duivels én uw vrienden!'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ook in België wordt volop ingehaakt op het WK Voetbal. Pensioenverzekeraar Ergo - dat zichzelf &;pensioencoach&; noemt - komt met het WK met &;&;. Onafhankelijk Nederlands creatief Marthijn Klopper stond aan de basis van de campagne. Hij bedacht voor digital bureau Emakina Belgium in Brussel een online coaching tool.

Hét inzicht voor deze campagne, was dat iedereen een mening heeft over het nationaal team van België. (Herkenbaar?) Het team kent evenveel coaches als het land inwoners heeft. Het idee was dan ook om al die coaches een platform te geven, zodat zij hun favoriete spelers een coaching advies kunnen geven. De adviezen worden gedeeld via social media.

Het platform is te gebruiken via pc en mobiele devices.


Credits
Bureau: Emakina Belgium
Marthijn Klopper (concept, creative direction & copy)
Alexandre Gilmart (art direction & design
Sophie Holemans (French copy & transcreation)
Victor Antonelli (design)
Mélanie Van Loock (slicing & integration)
Maxime Verleye (integration)
Giuliano Dore (development)
Maurizio Pedriale (development)
Lise Van Tongelen (social)
Sébastien Close (WAF fighter)
Alexandre de Haan & Denis Jouniaux (account/sales management)
Christophe Heerinckx (project management)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie