De Staatsloterij vroeg aan Lemz om de Staatsloterij neer te zetten als trotse sponsor van Oranje en om aandacht te creëren rondom de diverse trekkingen. Het finalestuk is de speciale Oranjetrekking tijdens het WK.
De bijbehorende mood tekst van Lemz: 'Als je niet gelooft in je kansen, zal je ook niet winnen. Dat geldt voor het Nederlands elftal tijdens het WK, maar ook voor iedereen die meespeelt met de Staatsloterij . Dus wees optimistisch, geloof erin! Met deze gedachte willen we Nederland (weer) in positieve sferen brengen. Want als je gelooft dat je kan winnen, dan wil je meedoen en meespelen. Vergroot het de spanning en de voorpret vooraf.'
CREDITS TVC
Bureau: LEMZ
Animatie: Storm post production
D.O.P.: Philip Blaubach
Editor: Jeroen Mol, Oscar Marmelstein
Geluid (sound design): Massive Music
Klant: Marcel Ribbens, Kim van Dusseldorp, Martin Westerlaken
Productie: Fat Fred
Regie/regisseur: Jeroen Mol
CREDITS ACTIVATIE
Bureau:LEMZ
Betrokken bedrijven:
s.v.p. alleen bedrijfsnamen invullen die van toepassing zijn
Productie
Fat Fred
Geluid
Sound Circus
Media
Universal Media
Muziek
Massive Music
Online
Postproductie
The Ambassadors
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!