Idee: Je eigen, nieuwe feestdag vier je natuurlijk niet met het gebak van je moeder. Daarom introduceert Jumbo speciaal voor de nieuwe koning de Jumbol: een grote oranje soes gevuld met de lekkerste room. De nieuwe koning zelf verzorgt de aftrap in de commercial door met een zwaard een einde te maken aan de oranje tompouce. Dag oranje tompouce, hallo Jumbol!
De commercial is vanaf woensdag op televisie en werd gisteren uitgezonden rondom Life & Cooking.
Credits:
Bureau: FHV BDDO
Concept: John de Vries, René Verbong
Art Director: John de Vries
Copywriter: René Verbong
Strategie: Derk van Beek
Account: Lidewij Baneke, Astrid Witteveen, Floor Bongers
RTV: Peter Burger
Klant: Ruud Huitenga, Monique Pennings, Wies Engel, Ran Langeslag
Regisseur: Rob Lücker
Productie: Hazazah
Producer: Mimoun Bouchammir
DOP: Niels Boon
Editor: Teun Rietveld
Muziek en geluid: FC Walvisch
Post Production: Post Office
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!