Zestigplussers, de 'liberated' generation zoals Heineken het omschrijft, hebben meer vrijheid, kinderen die al hun eigen leven leiden en streven naar een hogere kwaliteit van leven en streven naar persoonlijke groei.
Heineken roept de hele wereld nu op om mee te denken over het opnieuw uitvinden van de bierdrinkervaring voor deze doelgroep.
Op IdeasBrewery kun je je ideeën inzenden. Het kan gaan om een nieuw soort bier, een nieuwe serveermethode maar ook een nieuwe verpakking, als het maar past binnen de ervaring van de 60-70 jarige Heinekendrinkers, en het hun leven veraangenaamt.
De Ideas Brewery is het vervolg op de wereldwijde campagne die begin dit jaar gelanceerd is, waar Heineken aan de crowd vroeg om hun observaties met betrekking tot de levensstijl van 60+'ers op te sturen. De inzichten vielen onder drie hoofdcategorieën: 'quality experiences', 'learning and re-discovery' en 'more time for social activities'. Dit moet in het achterhoofd gehouden worden bij de inzending voor de Ideas Brewery, aldus Heineken.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!