Fitzroy werkt voor het koptelefoonmerk van 50 Cent: SMS Audio

Fitzroy gaat het merk in samenwerking met PR-activatiebureau Baas positioneren in de Nederlandse markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

- het internationale headphone merk van de Amerikaanse rapper 50 Cent - brengt zijn Nederlandse communicatiebelangen onder bij creatief bureau Fitzroy en PR-activatiebureau Baas. Zij  zullen nauw samenwerken bij het positioneren van het merk in de Nederlandse markt en de introducties van nieuwe producten die gepland staan. 

De ambitie van het merk is niet mis. Paul Akkermans (Mondeno), die verantwoordelijk is voor de Nederlandse distributie van het merk, wil het merk in de top 3 van premium headphones krijgen. Akkermans: &;SMS audio is nog relatief onbekend in Europa. Maar dat gaan we veranderen.&;

De eerste communicatie staat gepland voor mei als er een nieuwe innovatieve in-ear headphone gelanceerd gaat worden.  

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie