Dit zijn de drie grootste communicatietalenten van 2015: Dennis Agusi, Steffie Hoeijmakers en Chris Janssen

Drietal gaat door naar finale

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dennis Agusi (Senior Digital Communications Manager, Philips), Steffie Hoeijmakers (eigenaar, mi68 waardecreatie) en Chris Janssen (communicatiestrateeg , Q&A|Communicatie) zijn de drie finalisten van de verkiezing van het CommunicatieTalent van het Jaar 2015, een initiatief van vakblad Communicatie, Yacht en Logeion.  

Dennis Agusi
Philips Global

Dennis Agusi is als Global Senior Digital Communications Manager bij Philips verantwoordelijk voor het managen van de verschillende communicatiekanalen met zijn team channel managers. Agusi kan als een voorbeeld voor jonge vakgenoten worden gezien en deelt zijn aanpak Van New York tot Berlijn. Hij plaatst regelmatig , die ongekend goed worden gelezen (6.000 views). Agusi is autoriteit op zijn gebied, en heeft een duidelijke visie op het vak. Zo vindt hij dat iedereen community management als skill zou moeten bezitten. Hij weet IT en Communicatie aan elkaar te verbinden op een manier die over 5 jaar niet meer weg te denken lijkt.

Steffie Hoeijmakers
Eigenaar mi68 waardecreatie

Steffie Hoeijmakers is direct na haar studie  International Business Communication aan de Radboud Universiteit  ondernemer geworden bij mi68 waardecreatie. Hoeijmakers heeft al diverse ondernemersprijzen gewonnen, zoals Young Professional of theYear en de Nationale Evenementen Innovatieprijs voor VenloStormt.
Op deze jonge leeftijd is Hoeijmakers al in de lead, ze haalt klanten binnen op basis van haar overtuiging en gun-factor. Dat lukt steeds beter omdat haar klanten voor mond-tot-mond reclame en omdat haar naam verbonden is aan evenementen/initiatieven die ook steeds meer buiten de regio bekendheid krijgen. Ze is de ‘rising communications star’ in Venlo en ver daarbuiten.

Chris Janssen
Communicatiestrateeg Q&A|Communicatie 

Na zijn studie Communicatie aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen kwam Chris Janssen terecht bij Q+A, het bureau dat dit jaar de PR voor Sail deed. Om voor Sail nieuwe doelgroep aan te spreken moet je ook een jong iemand hebben. Chris Janssen heeft hiermee het maritieme bestuur van Sail – toch een traditionele organisatie met strakke hiërarchische lijn – geïnspireerd.
Framing en crisiscommunicatie zijn de favoriete communicatievakken van Chris Janssen: ‘it’s not about what you say, it’s about what you hear’.  Organisaties als Gay Pride willen leren van Janssen; hij wordt gevraagd om te komen vertellen hoe hij de social media strategie heeft bedacht en uitgerold. 

Grote finale

De drie aanstormende talenten tot en met 30 jaar strijden op 28 januari 2016 in Naturalis Biodiversity Center in Leiden om de felbegeerde titel. Het is voor de zesde keer op rij dat de prijs wordt uitgereikt aan een talentvolle jonge communicatieprofessional. Deze drie finalisten presenteren zich met een pitch aan de jury en het publiek. De jury is ook dit jaar erg te spreken over het niveau van de finalisten, en voorzien een spannende eindstrijd tijdens de verkiezing. De drie finalisten zijn door de jury beoordeeld op vier criteria: inspiratie, innovatie, impact en eigen bijdrage.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie