Digital Dome sessies #MARCOM14

De MARCOM14 ligt alweer enkele dagen achter ons, maar Adformatie.nl geeft iedereen de mogelijkheid om de sessies nogmaals digitaal tot zich te nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een overzicht van startup sessies is hieronder te vinden: 

 

Dutch Digital Design

Onderwerp: Communicatie, Design & Creatie, Creatie
Sponsor: Bert Hagendoorn
Bert Hagendoorn vertelt kort iets over Dutch Digital Design, het initiatief om Nederlands digitaal werk op de kaart te zetten in binnen- en buitenland. Daarna legt hij samen met Nils Adriaans aan een panel van bureaus en aan het publiek een aantal stellingen voor. Wat is digitaal design? Signatuur of mentaliteit? Wat brengt de toekomst?

 

New trends in mobile shopping habits

Onderwerp: Research & data, E-commerce, Mobile
Sponsor: DigitasLBi
The way people shop and think about shopping is changing rapidly and mobile is a key contributor to this shift. When, why and where do people use which device and how can brands anticipate on the needs of the always-on consumers? DigitasLBi has conducted a global study examining the role of mobile in the path-to-purchase. In this session, Michiel will present the findings, highlights the particularities for the Dutch market and will share the best mobile commerce cases from across the globe.

 
 
 

Big in the world of digital (Snakeware)

Onderwerp: Innovatie, Strategie, E-commerce
Spreker: Ate van der Meer

Sponsor: Snakeware
Ate van der Meer entrepreneur and technology adept takes you on a big journey through the world of digital. With his top 10 predictions in digital revolution for the near future zooming in on the ‘here and now’ giving examples of ‘security and privacy is policy’ to the big question for marketers to act and react on big data, content is King and the revolution of the internet of Things. Attending this seminar will give you more than enough insights and opportunities to be ready for the next level in the digital era.

 

 

 

Retargeting met high impact advertenties (Adlantic)
Onderwerp: Performance
Sprekers: Youri Harmsen
Aan de hand van een case wordt besproken welke voordelen het koppelen van data aan opvallende display advertenties biedt. Hierbij wordt stil gestaan bij wat high impact adverteren is en hoe je de juiste boodschap, aan de juiste persoon, op het juiste moment kunt laten zien.    

 
 
Online branding, social, search en conversie. De krachten gebundeld (Orange Valley)

Myra van Bladel online marketing consultant bij OrangeValley en was daarvoor digital manager bij HBO en Projectmanager Social Media en Online marketing bij Social Embassy. Door haar actieve rol en bijdrage hebben meerdere opdrachtgevers Awards samen met haar prijzen gewonnen zoals bijvoorbeeld de Golden SpinAward. Myra combineert haar kennis van social media, searchmarketing en conversieoptimalisatie en projectmanagement skills naar een een succesvolle aanpak die past bij het maturity niveau van een organisatie.

  

 

Customer Loyalty & eBusiness: Een praktische gids (eFusion)

Onderwerp: E-commerce, Mobile
Sprekers: Patrick Helmer
Loyaliteit en herhaalaankopen zijn de backbone van elk commercieel bedrijf. In het Internet tijdperk wordt loyaliteit steeds belangrijker, een consument heeft namelijk veel meer vrijheid en empowerment. Deze seminar biedt een praktische gids met theorie, tips en ruimte voor uw vragen. 

 

 
 

Van Windowsdressing naar echt social kapitaal (eFocus)

Onderwerp: Strategie, Social Business
Sprekers: Michiel van Dam
We zijn op een punt beland dat sociaal kapitaal minstens zoveel waard is als fysiek kapitaal. Maar hoe verkrijg, behoud en versterk je dit sociaal kapitaal? In andere woorden: hoe moet ik omgaan met vertrouwen tussen de klant en mijzelf in een sociaal tijdperk? Aan de hand van praktische cases maakt Michiel dit complexe thema behapbaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie