Dick Kors naar NS

Dick Kors treedt op 1 oktober aanstaande bij de Nederlandse Spoorwegen in dienst als hoofd reputatiemanagement op de afdeling corporate communications. Het betreft een nieuwe functie met een nieuw team.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kors werkte de laatste vier jaar als zelfstandig adviseur. &;Onder de leiding van Jeroen Hellenberg is er bij de NS scherp ingezet op reputatiemanagement&;, zegt hij. &;Dat krijgt nu een plek met een team en iemand erboven, ik dus.&;

Kors is een ervaren communicatiemanager, met ruim twintig jaar ervaring in functies bij bedrijven als Nixdorf, Siemens, Stork en Nuon. Hij is gespecialiseerd in reputatiemanagement, mediarelaties, investor relations en interne communicatie.

In 2007 werd Kors gekozen tot Communicatiemanager van het Jaar, in 2006 en 2007 tot Investor Relations Manager van het Jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie