Centraal Beheer Achmea heeft een goed jaar achter de rug: de stunt met Anouk rond het Eurovisie Songfestival voert de lijst van meest bekeken commercial aan en ook 'Koekoek' haalt de top 5. Marteyn Roose, marketing manager Centraal Beheer Achmea: 'Hier zijn we superblij mee. We zijn heel bewust veranderd in onze marketing aanpak, en dit is voor ons het bewijs dat we op de juiste koers zitten. Aandacht kan niet meer gekocht worden, maar word je gegund. YouTube stelt ons als geen ander kanaal in staat om merk en sales aan elkaar te verbinden.' Bij de bureaus is DDB & Tribal dominant, het bureau maakte 4 van de 10 commercials.
Bekijk de Top 10:
1. Eurovisie (2013) - Even Apeldoorn bellen - Centraal Beheer Achmea
Bureau: Pool Wordlwide. Regie: Paul Meijer. Media: OMD.
2. Deze hond is nogal onder de indruk van een Volkswagen. Dog imitates a Volkswagen.
Bureau: DDB. Media: Mediacom
3. baby&me / the new evian film
Bureau: betc Parijs. Media: Havas.
4. nitrocharge - adidas Football
Bureau: United State of Fans\TBWA (Amsterdam). Media: Carat
5. Koekoek (2013) -- Even Apeldoorn bellen
Bureau: DDB & Tribal. Media: OMD.
6. INVICTUS - The new fragrance by Paco Rabanne - TV Spot 45s - EN #
PacoRabanneOfficiel
7. Pepsi Beyoncé "Mirrors" - Official 2013 video - #BeyHereNow
Bureau: BBDO (FHV BBDO voor aanpassingen in Nederland). Bureau: OMD
Sylvia Huibers, Brand Manager Pepsi: "We zijn in Nederland als eerste wereldwijd live gegaan met de Beyoncé campagne. We zijn trots dat het onze Live for Now positionering zo goed uitstraalt en dat het zulke geweldige resultaten heeft geboekt."
8. Nike Hypervenom -- Deadly Breed
Bureau: Wieden+Kennedy Portland
9. Disney's Planes: spectacular pre-screening on board of a KLM plane
Bureau: DDB & Tribal
10. KLM Space- KLMRoyalDutchAirline
Bureau: DDB & Tribal
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!