Nog maar twaalf nachtjes slapen en dan worden we (hopelijk) overspoeld met cadeautjes van de Sint. Maar een feest alleen voor kinderen is het zeker niet, want ook veel enthousiaste bedrijven haken liever in dan af.
1. Hornbach ziet wel potentie.
2. Bol.com introduceert een nieuwe betaalmethode.
3. Albert Heijn helpt je zelfs met je surprise.
4. Bolletje bedenkt een creatieve video over de intocht.
5. (Chocolade)letterlijk en figuurlijk.
6. Maar het gaat natuurlijk niet alleen om de Sint.
7. En volgens Slagharen heeft Sinterklaas wat ontspanning nodig.
Sinterklaas is even aan het ontspannen in Aqua Mexicana, wanneer kom jij langs? https://t.co/DLT7lymZlp pic.twitter.com/sHiw38s54d
— Slagharen (@ontdekslagharen) 21 november 2016
8. Loesje bedenkt weer een leuke spreuk.
**in sinterklaas geloven valt het sinterklaasjournaal ook al onder religieuze tv**#loesje #sinterklaasjournaal pic.twitter.com/9yqM540MNx
— Loesje v/d Posters (@LoesjeNL) 17 november 2016
9. Transavia biedt hun vliegtuig aan.
De boot? Neemt u toch lekker plaats bij ons in het vliegtuig, Sinterklaas! pic.twitter.com/MsoKJEDnnq
— Transavia (@transavia) 12 november 2016
10. Coolblue past hun leveringsmethode aan.
11. En Het Rode Kruis waarschuwt nog even voor de gevaren.
Weet jij wat moet je doen bij verslikking? Wij hebben de tips voor je op een rijtje gezet: https://t.co/tA8nWf1KEq #Sinterklaas pic.twitter.com/k1nkCPl8VI
— Rode Kruis (@RodeKruis) 16 november 2016
12. Maar dit lied van Bol.com is toch wel de opvallendste inhaker.
Zing en feest mee met Sinterklaas Wie zoet is krijgt alles #VivaSinterklaas pic.twitter.com/3gG0y1rUO7
— bol.com (@bol_com) 17 november 2016
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!