Canday heeft onlangs de pitch voor de herpositionering van CSU gewonnen. Op basis van strategisch onderzoek vanuit de klant, heeft het bureau een nieuwe positionering ontwikkeld. Daar waar vergelijkbare bedrijven vaak communiceren over nóg schoner, of nóg goedkoper, wordt met ‘Scherp op Schoon’ de mentaliteit van het bedrijf uitgedragen die daar aan ten grondslag ligt. Canday: 'Door te belichten wat bedrijven willen zien: een partner die scherp is op alles wat ze doen en hoe ze het doen.'
Over CSU
CSU is met 30 vestigingen en 12.000 mensen een Nederlandse top 3 speler in schoonmaak.
Over Canday
Het bureau ontwikkelt creatieve concepten voor interactieve merkcommunicatie. Opdrachtgevers zijn o.a.: Kwantum, Swiss Sense, Perfetti van Melle, Manutan, Energyst, Jumbo Supermarkten, Quantore, Heesen Yachts, ERIKS, Winkelstraat.nl, Koninklijke Nederlandse Munt en Vogel's.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!