Campagne Oreo draait om 'snack hacking'

Vice, TBWA\ Neboko Downtown en Carat creëren online kookshow over recepten met Oreo’s.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met ‘snack hack’ worden Oreo&;s toegevoegd aan een (soms onverwacht) recept, zoals te zien op de van Oreo. Het doel van de campagne is om Millenials te activeren om op een speelse wijze om te gaan met Oreo.

Vice heeft dit concept samen met TBWA\ Neboko Downtown en Carat doorvertaald naar een online kookshow met vrienden Joris Bijdendijk (kok) en Freddy Trathlener (rapper Jeugd van Tegenwoordig). Bijdendijk laat in de YouTube-video aan Tratlehner zien hoe hij Oreo’s in recepten met bloedworst, roquefort en bloedsinaasappelijs kan verwerken. Er is ook een " target="_blank">twitteraccount aangemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie