BTM ontwerpt het nieuwe merk van PLUS

De pitch voor PLUS Moment, het nieuwe merk van PLUS Retail, is gewonnen door de Bataafsche Teeken Maatschappij. Vanaf deze week zijn de eerste PLUS Moment-producten verkrijgbaar in de PLUS supermarkten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het complete assortiment bestaat uit zo’n 200 producten die voor Kerst in alle PLUS supermarkten zullen liggen.

BTM heeft de naam PLUS Moment bedacht en kreeg opdracht een inspirerend en herkenbaar verpakkingsdesign te ontwerpen waarin het schuine PLUS Moment label centraal staat. ‘De PLUS Moment-producten zijn net even specialer dan het gewone assortiment: met de verrassende producten en bijzondere smaken kan de klant van elk moment een bijzonder moment maken’, aldus PLUS. ‘PLUS Moment inspireert consumenten met lekkere en verrassende producten om van bijzondere momenten echte verwenmomenten te maken. Niet alleen met de feestdagen, maar het hele jaar door als er iets te vieren is. Of gewoon als je de behoefte hebt om even extra te genieten.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie