De nieuwe Made in Arnhem-campagne ‘Arnhem krijgt je plat’ is van start gegaan. Het motto verwijst naar de shoppende bezoekster, die na een dagje shoppen in het modekwartier met volle tassen uitgeput op haar Arnhemse (hotel)bed valt.
Mode = Arnhem
Arnhem heeft zich met de modeopleiding van ArtEZ, het Modekwartier in de wijk Klarendal en een groot aantal bekende mode-ontwerpers ontwikkeld tot een modecentrum van internationale allure. Om Arnhem als modestad en creatief centrum onder de aandacht te brengen worden onder de noemer Mode = Arnhem diverse activiteiten ontplooid, zoals het Fashion Festival Arnhem in juni/juli en de Nacht van de Mode op 14 juni.
Abri, social media en print
De campagne ‘Arnhem krijgt je plat’ richt zich met name op de Randstad en wordt zowel outdoor en in printmedia als online ingezet.
Aanzuigende werking
Citymarketing-coördinator Michiel van der Schaaf: ‘De campagne past uitstekend in de ambities van Arnhem om met zoveel mogelijk partijen het profiel van de stad als toonaangevende creatieve, groene en zakelijke hotspot verder te versterken. We zetten de campagne gericht in om onze doelgroepen te bereiken. Voor de creatieve industrie, die een sterk aanzuigende werking op toeristen en winkelpubliek kan hebben, biedt de Randstad en met name Amsterdam een enorme communicatiekracht. Dus is het slim om de hoofdstad als podium voor de campagne te gebruiken, vanzelfsprekend gecombineerd met zichtbaarheid in Arnhem zelf.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!