Airbnb tegen negativiteit in nieuwe wereldwijde campagne

De campagne sluit aan op de eerdere ‘Never a Stranger’-campagne

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Huizenverhuurplatform Airbnb lanceert een global campaign waarin het een geluid wil laten horen dat tegenwicht biedt aan het negatieve mensbeeld dat mensen kunnen overhouden aan beelden uit nieuwsmedia. De &;Is Mankind?&;-campagne sluit aan op de boodschap van vriendelijkheid en wil mensen aansporen zich overal thuis te voelen. Volgens Airbnb past de boodschap bij de ‘corporate mission to explore the kindness of man’. De campagne sluit aan op de eerdere ‘Never a Stranger’-campagne, die in april van dit jaar liep. Toen maakte het bedrijf 100.000 keer 10 euro over aan zijn beste ‘klanten’ met de vraag er iets mee te doen dat de vriendelijkheid en echtheid van gastvrijheid  illustreert en de vraag om die onder de hashtag te delen.


Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie