MEC gaat de wereldwijde activiteiten betreffende mediaplanning en -inkoop leiden voor Activision Publishing, Inc. en voor de Noord-Amerikaanse en Europese mediaplanning en -inkoop op televisie van Blizzard Entertainment, Inc.
Het is opmerkelijk dat Brad Jakeman, Chief Creative Officer van Activision Publishing, expliciet zegt dat de switch niet voortkomt uit ontevredenheid met de dienstverlening van de achterblijvende bureaus, in Nederland is dat Starcom: ‘Onze beslissing om samen te gaan met MEC is geen weerspiegeling van de prestaties of de kwaliteit van de dienstverlening en het talent bij MediaVest USA, Starcom MediaVest of Horizon Media. Het zijn alle drie waardevolle partners die blijk hebben gegeven van buitengewone passie en inzicht in ons bedrijf.’
Het doel van de toetsingdoor Activision Blizzard was om ‘één wereldwijd actief bureau te identificeren zodat de onderneming beter in staat zou zijn te profiteren van haar gecombineerde schaalgrootte op de markt’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!