Accenture sponsort Toneelgroep Amsterdam

Accenture heeft een vierjarige sponsorovereenkomst afgesloten met Toneelgroep Amsterdam. In ruil voor een financiële bijdrage kan Accenture medewerkers en/of relaties uitnodigen voor voorstellingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Accenture was al enige tijd op zoek naar een nieuwe sponsorpartner in de cultuursector, nadat medio vorig jaar bekend werd dat Amsterdam RAI geen toekomst meer zag in de internationale kunstbeurs Art Amsterdam.

Accenture koos voor Toneelgroep Amsterdam omdat het een ‘internationale ambassadeursfunctie’ vervult voor Amsterdam en een sterke binding heeft met de lokale samenleving.

Montijn-Groenewoud, managing director Accenture Nederland: ‘Vanuit maatschappelijke overweging richt Accenture zich wat betreft sponsorprojecten veelal op sport en cultuur. Na jarenlang Art Amsterdam te hebben ondersteund, waren we op zoek naar een nieuwe sponsorpartner. Amsterdam als thuisbasis, internationale allure en een platform voor talent zijn kenmerken van Toneelgroep Amsterdam waar Accenture zich in herkent. Een organisatie die we daarom graag financieel ondersteunen. Vice versa biedt het gezelschap ons incentives en workshops voor onze medewerkers, alumni en relatie-activiteiten voor klanten en partners.’

Naast het adviesbureau wordt Toneelgroep Amsterdam ook gesteund door subsidies van het ministerie van OCW en gemeente Amsterdam, en door financiële injecties van onder andere Rabobank en Grant Thornton.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie