Yfke Sturm doet in een viral ondeugend op de achterbank van een auto. Je ziet veel donker en dito schimmig gedoe om de viral een mysterieus uitgelekt tintje te geven. En er zit een man of vrouw in een mannenpak op de achterbank voor wie zij o zo voloptueus draait en tolt, en ander erotisch-achtigs doet. Tenminste, ik zie een dure herenschoen en een grijze broekspijp.
Yfke doet tussendoor nog een belletje, een kous gaat uit en ja hoor, dan uiteindelijk schuift zij haar jurkdingetje uit en is de viral weer voorbij.
Zonder afzender.
Spannend, ach, ik ben wel wat gewend op achterbanken.
Beetje traag is de viral wel. Een echte spanningsboog ontbreekt.
Toch is het geen uitgelekte homevideo die je bekijkt.
Er zit een merk achter het filmpje dat intussen al honderdduizenden keren is bekeken.
Maar ja, wie dan. Er heeft zich na ruim twee weken nog altijd niemand gemeld.
Wat krijg je dan. Dan buzzen en wordofmouthen al die honderdduizenden kijkers over je viral, zonder je naam daarbij te noemen. En dat lijkt me toch niet de bedoeling.
Dat toen even merkloze filmpje van Marko en Marco, dat werkte wel. Omdat erin een Heineken-gadget zat verwerkt, en de afzender zich inderdaad na een week alsnog bekend maakte.
Maar dat gebeurde met Yfke dus niet.
En verdorie, ik kan haar niet zelf bellen.
Maar wacht eens, die telefoon, was die niet het antwoord? Yfke is immers het gezicht van Samsung Ladyphones. En de ringtoon van het toestel klonk als eentje van Samsung, speculeerden 06-watchers.
Maar nee, 'wij hebben er niks mee te maken', tetterde een opperhoofd van de mobieltjesmaker. Dus of tal van sites die suggestie als de sodemieter wilden verwijderen.
Slim natuurlijk. Ontkennen geeft nog meer gebuzz.
En dan haalde Yfke ook nog eens een tweet weg waarin zij had gezegd dat de viral om een reclamestunt ging.
Nog een grammetje mysterie extra erbij. En tussendoor tweet Yfke onverdroten over haar promotiewerk voor Samsung voort.
Maar nee, Samsung zit niet achter het filmpje. Het gezicht van een Ladyphone gaat niet stoeipoezerig geil in een viral doen. Dat zou merkoliedom zijn. Zoiets hoort bij een merk Gentphone, want dat vinden mannen leuk, een meisje dat bloot op achterbanken doet.
Daarom: een mannenmerk zit achter de viral.
Onbegrijpelijk blijft het dat het merk blijft zwijgen.
Weggegooid geld en weggegooide moeite nu.
En veel gratis reclame voor een schuddenbuikend Samsung.
Toch wel een leuk meisje die Yfke, leuke naam ook.
Gaan we vast meer van horen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!