Premium Gedragsverandering 'Die opgeblazen kletskous Joris Luyendijk, wat een onzin kraamt die man uit'
PR Reed Elsevier wordt RELX De nieuwe naam van de Brits-Nederlandse uitgever moet het bedrijf makkelijker en dus aantrekkelijker maken voor beleggers.
Advertorial Hoe digital & social is het Nederlandse bedrijfsleven? In hoeverre zijn Nederlandse organisaties ‘digital’ in hun marketingstrategie en -activiteiten? Deze vraag staat centraal in het…
Premium Gedragsverandering Top of Flop: wordt Coca-Cola Life een succes? Er is twijfel over de groene cola.
Customer Experience Eneco en Oxxio naar Mindshare De mediapitch ging tussen OMD, Mindshare en Initiative.
Gedragsverandering Regionale omroepen in zuiden willen fuseren Omroep Zeeland, Omroep Brabant en L1 zijn van plan één bedrijf te gaan vormen.
PR Reed Elsevier wordt RELX De nieuwe naam van de Brits-Nederlandse uitgever moet het bedrijf makkelijker en dus aantrekkelijker maken voor beleggers.
Advertorial Hoe digital & social is het Nederlandse bedrijfsleven? In hoeverre zijn Nederlandse organisaties ‘digital’ in hun marketingstrategie en -activiteiten? Deze vraag staat centraal in het…
Premium Gedragsverandering Top of Flop: wordt Coca-Cola Life een succes? Er is twijfel over de groene cola.
Customer Experience Eneco en Oxxio naar Mindshare De mediapitch ging tussen OMD, Mindshare en Initiative.
Gedragsverandering Regionale omroepen in zuiden willen fuseren Omroep Zeeland, Omroep Brabant en L1 zijn van plan één bedrijf te gaan vormen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid