Ik ben een fan van House, dus zat ik er gisteren helemaal klaar voor. Net nadat de patiënt met een complex ziektebeeld haar opwachting had gemaakt, werd het programma onderbroken door het eerste blok commercials. In beeld verscheen de melding dat het 2,5 minuut zou duren. Geweldig idee, dacht ik nog! Wat ik niet kon weten, is dat de tijd tussen de reclameblokken ook een stuk korter werd. In feite was het de omgekeerde wereld. Je keek naar een groot reclameblok dat zo nu en dan werd onderbroken door House. Ik besloot het programma op te nemen en ondertussen over te schakelen naar Nederland 3 voor het concert van de Vrienden van Amstel.
Ik weet niet wat SBS heeft bezield om dit experiment aan te gaan. Maar in deze tijd waarin traditionele commercials en het oude zendergerichte denken zijn beste tijd heeft gehad, lijkt me dit niet de beste methode om kijkers en adverteerders aan je station te binden. Het wekte bij mij in ieder geval behoorlijke irritatie op. Ik ben erg benieuwd naar de mening van andere professionals op dit weblog!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!