Say NO to Newsprint, Say YES to Newspapers

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

lanceert volgende week in Canada Say NO to newsprint, say YES to newspapers. Ze noemen het een corporate sustainability programma maar het heeft ook erg veel weg van (te?) slimme MVO marketing.

NewspaperDirect is wereldwijd marktleider in de multi-channel distributie van kranten en tijdschriften. Via kun je online allerlei kranten en magazines bekijken. Ook onze nationale kranten zijn hier te vinden vanaf het moment dat ze uitkomen.

De dienst wordt gepromoot met de besparing van bomen als argument. En om grote bedrijven te helpen nog groener te worden heeft NewspaperDirect dus dit 'speciale programma' ontwikkeld waarmee men voor alle werknemers een abonnement kan afsluiten. Deze business-to-business-volume-korting is goeie handel voor NewspaperDirect, maar of het ze nou echt om die bomen gaat?

Aardig in dit perspectief is de introductie gisteren van het NRC Handelsblad op elektronisch papier (zie ook hier op ). Daar gaat het vooral om techniek en helemaal niet over milieu.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie