HEMA heeft haar nominatie in deze categorie te danken aan het feit dat iedereen zich in HEMA herkent. Om zo goed mogelijk in te kunnen spelen op de verschillende klantbehoeften heeft het winkelbedrijf in 2012 een grootschalig onderzoek gedaan onder 15.000 mensen in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland om te vragen naar hun koopgewoonten, hun mening over HEMA producten en wat zij in het algemeen belangrijk vinden bij winkelen. De gegevens uit het onderzoek zijn uitgebreid geanalyseerd en vormden de uitgangspunten voor de nieuwe marketingstrategie.
Tweede fase
Als National Champion strijdt HEMA verder in de tweede fase van de competitie, waarbij succesvolle organisaties worden geselecteerd voor de Ruban d’Honneur-status. Een voorwaarde om naar de tweede fase van de competitie door te gaan, is dat alle National Champions een video-item tonen dat door een professionele jury wordt beoordeeld.
De andere Nederlandse genomineerde bedrijven zijn±
AEGIR-Marine BV, Alphatron Holding BV, AWL-Techniek, INCOTEC Group B.V., Jet-Stream, KryoFlash Smart Freezing Technology, Lightweight Containers / KeyKeg, Meyn Food Processing Technology B.V., Myler, Netwerven B.V., ORTEC, Service2Media, Total Specific Solutions, VWS Export - Import of Flowerbulbs B.V.
Meer info op The European Business Awards.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!