Geestige -en levensechte- rol van de persvoorlichter, die zijn broodheer moet begeleiden. Snorremans mag niet te dik zijn, natuurlijk. Want anders levende ammunitie in de oorlog tegen obesitas. De pers mag vragen stellen, zelfs de 'NYT' is er aanwezig.
De heer Pringles had niet in zijn auto mogen stappen. Hij werd aangehouden door de LA-politie, zei toen geheel verkeerde dingen, en biedt zijn excuses aan. Had hij hemzelf en het merk nooit aan mogen aandoen. Excuses ook richting concurrent Fritolay. 'I truly do not believe Fritolay is responsible for all the wars in the world.'
En Mister Pringles gaat werken aan zijn 'potatochip-verslaving.' En zijn chips komen nooooit in een zakje, vertelt hij een nieuwsgierige journalist nog even. De nieuwste aflevering in de oneindige serie nieuwe reclamevormen.
Leuk, ja. Effectieve communicatie voor het merk? Of rot dat (nog) niet op internet?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!