hoe lanceer je een nieuw mediamerk ?

[Michael Nederlof] Afgelopen week was ik aanwezig bij de lancering in Studio 21 van Talpa. Alles perfekt geregeld natuurlijk en toen ik de zaal verliet had ik net als vele anderen een beter gevoel dan daarvoor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vooral de visie dat elk TVbedrijf echt multimedia moet worden om te overleven sprak me aan. Omdat de "spot" inkomsten onder druk komen te staan door versnippering enerzijds en digitale recorders anderzijds zorgt dat ervoor dat TV bedrijven behalve radio en internet ook Print weer ontdekken als natuurlijke partner ;-)

Bij PcM zijn wij juist bezig, voorzover de mediawet ons toelaat om een RTV poot op te zetten en in ieder geval al met Podcasting en digitale TV te experimenteren met onze verschillende merken.

Maar we gaan ook door met het uitrollen en lanceren van nieuwe printconcepten. Of we ook 800 man in Studio 21 krijgen is de vraag, maar iedereen is welkom volgende week voor een sneak preview van de nieuwe randstad krant (een fusie tussen Algemeen Dagblad en 6 regionale kranten) je kunt je aanmelden op

We zoeken in ieder geval partners om te lanceren 1 september a.s. Alle mediabedrijven en adverteerders van Nederland zijn van harte uitgenodigd om mee te doen.

Talpa gaat voor 10% gemiddeld marktaandeel 20-49.
Wij onthullen onze doelstellingen volgende week.
Ik heb geen mooie zus die ik in kan huren, maar een leuke schoonzus. Ik ga dit weekend met haar mijn speech oefenen. zonder autocue !

Als foto nog maar even bijgevoegd het bewijs dat er geen media/reclame feestje aan mij voorbijgaat

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie