Formule 'Nieuwste Blokker' wordt bijgesteld
Blokker brengt ‘golden oldies’ als de pluistondeuse terug, directeur marketing Robert Bohemen zit ziek thuis.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/d712d736-f987-5632-b8f8-1bd879c6ac30/article/77/8f/778f456d-acd9-498b-a362-6d61152e88b0/opening_image/opening_image_pro_hero/de_nieuwste_blokker.png)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/d712d736-f987-5632-b8f8-1bd879c6ac30/article/77/8f/778f456d-acd9-498b-a362-6d61152e88b0/opening_image/opening_image_pro_hero/de_nieuwste_blokker.png)
Blokker stelt het assortiment bij en brengt producten uit de categorie ‘iconen van vroeger’ weer terug. Dat volgt uit een evaluatie van de retailketen die het uitvoerde onder klanten en winkelmedewerkers. Volgens Blokker is goed gekeken naar de reacties van de eigen medewerkers op de winkelvloer. Blokker voerde een tijdje terug het interne communicatiemiddel Speakap in en daarop delen medewerkers hun bevindingen en ervaringen. Dat is meegenomen in de evaluatie. Blokker heeft in de evaluatie retailadviesbureau Eysink Smeets betrokken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid