Overslaan en naar de inhoud gaan

Fair Focus gaat aan de slag voor QL Hotels

Bureau moet meer bekendheid realiseren voor de nieuwe ontwikkelingen binnen QL, dat voor ‘Quality Lodgings’ staat.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Foto: Links Annelies Putman Cramer van Fair Focus Communicatie, rechts QL accountmanager Margot Fonteijne

related partner content for mobile comes here

QL is een ‘handpicked’ internationale collectie van120 onafhankelijke kleinschalige en authentieke kwaliteitshotels & restaurants. In Nederland zijn ruim 50 hotels bij de groep aangesloten, zoals De Kromme Watergang, The Dylan Amsterdam, Bij Jef Hotel-Restaurant, De Librije, De Nederlanden, Ambassade Hotel en Landhuishotel De Bloemenbeek.

Het Amsterdamse bureau Fair Focus werkt voor hospitality-bedrijven en mkb-ondernemingen met een mvo-hart. “We hebben voor Fair Focus gekozen omdat we goede resultaten van hen hebben gezien. Dankzij hun enthousiasme, netwerk en expertise wordt QL op precies de goede manier op de kaart gezet, én vooral: bij de juiste mensen”, zegt QL oprichter Hein van Beek.

Ook wat betreft mvo past QL Hotels & Restaurants naadloos bij Fair Focus, aldus Van Beek: 'Alle hotels en restaurants zijn ‘Charming by Nature’, in hart en nieren”.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in