On-demand bij RTL groeit flink

Het bezoek aan het video-on-demand platform RTL XL is twintig procent gegroeid ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De weersverwachtingen van Buienradar.nl, gelanceerd door het nieuwe RTL Weer & Verkeer team, presteren volgens de zender uitzonderlijk goed en staan met 565.000 videoviews in juni in de top 5 van best bekeken online RTL-programma’s. RTL blijft investeren in video-on-demand. Arno Otto, managing director RTL Digital Media: 'We gaan met name uitbreiden op aanbod dat niet op zender is geweest - series, films, alles wat we aan rechten kunnen verwerven. Naast de gratis en betaalde optie, denken we aan een abonnementsvorm waarmee kijkers altijd en overal toegang krijgen tot exclusieve video content.'

Bron: .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie