
Dit blijkt uit de Oranje Barometer, het online onderzoek dat marktonderzoekbureau Trendbox heeft uitgevoerd onder een landelijk representatieve steekproef van 500 Nederlanders in de leeftijd van 16 jaar en ouder.
De Leeuwenhose vindt een warm onthaal als inhaakpromotie. De actie scoort het hoogst op vernieuwendheid en humor. De promotie van Heineken moet het vooral hebben van haar algemene aantrekkelijkheid, sympathie en passendheid bij het merk. Maar liefst de helft van alle ondervraagden is het hierover eens.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVDe actie van Honig mag rekenen op het grootste aantal potentiële deelnemers, op korte afstand gevolgd door Calvé (sauzen in voetbalverpakking), Heineken, Campina (oranjevla) en Bavaria. Een op de vier consumenten zegt graag in een Leeuwenhose of met een Jagershoed de straat op te gaan. Ook zegt bijna de helft van de ondervraagden te hopen dat Jack van Gelder in een Leeuwenhose gaat lopen. Premier Balkenende daarentegen zou eerder moeten kiezen voor de Jagershoed, als het aan het Nederlandse publiek ligt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee