Arrogantie, waanzin en triomf in de nieuwe Hornbach-reclame

Bureau Heimat maakt campagne voor bouwmarktketen

De nieuwe campagne van bouwmarkt Hornbach is een tegenhanger van de campagne uit het voorjaar. In de eerdere campagne stond het vrijheidsgevoel dat je buiten krijgt centraal, nu draait het om de vrijheid in je eigen huis.

Thuis kun je je wat betreft klussen nog helemaal laten gaan, is de boodschap. De slogan van de campagne is daarom ‘Het is jouw project’.

Stemmingswisselingen

Heimat werkte nauw samen met de Britse regisseur Ian Pons Jewell (productie Anorak, Berlijn) en maakte een commercial waarin de hoofdrolspeler tijdens het klussen te maken heeft met allerlei stemmingswisselingen. Arrogantie, waanzin, falen en triomf: alles komt voorbij. Volgens de makers is de tv-spot ‘een betoog voor individuele vrijheid’. 

Credits:
Bureau: HEIMAT, Berlijn
Productie: Anorak, Berlijn
Regie: Ian Pons Jewell 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
hjm Dorresteijn
de nieuwste reclame grenst aan waanzin/ bizonder vulgair, een ranzige onderbroek.geschikt voor de wasmachine/ je moet het maar bedenken/ niet naar Hornbach dus.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie