Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders verspillen 10 tot 35 procent van hun online mediabudget, ziet auditer Paul Lempers

De auditer van fma Digital geeft ook tips waarmee adverteerders hun waste kunnen verlagen. Oude contracten herzien, bijvoorbeeld.
Paul Lempers fma Digital
Paul Lempers
© Afbeelding: fma Digital
Paul Lempers fma Digital
Paul Lempers
© Afbeelding: fma Digital

Veel adverteerders spoelen onbewust tussen de 10 en 35 procent van hun online mediabudget door de digitale gootsteen. Dat zegt Paul Lempers, managing partner bij auditbureau fma Digital. Hij pluist op verzoek van adverteerders hun online marketingbestedingen door en komt vaak dezelfde fouten tegen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in