Media 'Ook over data valt te twisten' Kunnen alleen ervaren marketeers een goed idee herkennen? Over deze vraag buigen Marion Koopman en Reinier Steures zich in New Creativity.
Media ‘Concept en productie moeten meer met elkaar worden geïntegreerd’ In aflevering 6 van New Creativity gaan Nathalie Lam (Philips) en Jelle Kolleman (Made.for.Digital) met elkaar in gesprek over productie.
Media 'De positie van creatie binnen bureaus is gemarginaliseerd' De creatief directeur is niet de eindbaas, zeggen Bas Korsten en Madelon Uljee in een gesprek over creativiteit in tijden van tech en data.
Bureaus 'Het strategievak is aan het vergoogelen' Zijn merken doorgeslagen in het centraal zetten van de doelgroep? Aflevering 3 van New Creativity met Gijs de Bruijn en Kees van Dorp.
Media 'Data brengen je op plekken waar het menselijk brein niet heen kan' In aflevering 2 van New Creativity gaan strategen Rens Verweij (Dept) en Reinier Steures (Natwerk) in gesprek over de nieuwe rol van data.
Media / 20 JUNI 2019, 22:29:00 'Wij zijn door data & techniek heel anders gaan werken' In aflevering 1 van New Creativity gaan Nathalie Lam en Mary Hoogerbrugge in gesprek over De Briefing. 'De belofte wordt nog niet ingelost.'
Bureaus / 19 JUNI 2019, 15:03:00 IAB Nederland en Adformatie lanceren vodcast ‘New Creativity’ IAB Nederland en Adformatie gaan in de videoserie ‘New Creativity’ op zoek naar hoe de werelden van creatie, data en techniek…