Kunnen alleen ervaren marketeers een goed idee herkennen? Over deze vraag buigen Marion Koopman en Reinier Steures zich in New Creativity.
In aflevering 6 van New Creativity gaan Nathalie Lam (Philips) en Jelle Kolleman (Made.for.Digital) met elkaar in gesprek over productie.
De creatief directeur is niet de eindbaas, zeggen Bas Korsten en Madelon Uljee in een gesprek over creativiteit in tijden van tech en data.
Zijn merken doorgeslagen in het centraal zetten van de doelgroep? Aflevering 3 van New Creativity met Gijs de Bruijn en Kees van Dorp.
In aflevering 2 van New Creativity gaan strategen Rens Verweij (Dept) en Reinier Steures (Natwerk) in gesprek over de nieuwe rol van data.
In aflevering 1 van New Creativity gaan Nathalie Lam en Mary Hoogerbrugge in gesprek over De Briefing. 'De belofte wordt nog niet ingelost.'
IAB Nederland en Adformatie gaan in de videoserie ‘New Creativity’ op zoek naar hoe de werelden van creatie, data en techniek samenkomen.