Digital Dialogues, aflevering 6, met Kevin Capota (L’Oréal) en Laurent Scholten (Wonderkind).
Digital Dialogues, aflevering 5, met Martin de Boer (Corendon) en Beate van Dongen Crombags (EY/VODW).
Digital Dialogues, aflevering 4, met Wouter Kolk (Ahold Delhaize), Veronique Roos (PwC) en Ilona van Wegen (Google).
Digital Dialogues, aflevering 3, met Mirella Kleijnen (VU), Diederik den Dekker (Picnic) en Reynder Bruyns (iProspect).
Digital Dialogues, aflevering 2, met Guido Perotti (DDB Unlimited), Quinten Selhorst (felyx) en Koen Vanderhoydonck (Google).
Digital Dialogues, aflevering 1, met Niels de Kind (Buienradar/RTL Digital) en Boudewijn Beks (Google).
In de serie verkent presentator Meike de Jong, samen met topexperts, de weg naar een digitale, datagedreven marketingorganisatie.