Digital transformation ‘C-level moet je altijd overtuigen met een pragmatische uitleg’ Digital Dialogues, aflevering 6, met Kevin Capota (L’Oréal) en Laurent Scholten (Wonderkind).
Digital transformation ‘De echte marketeer verdwijnt, want voor ieder onderdeeltje is een specialist’ Digital Dialogues, aflevering 5, met Martin de Boer (Corendon) en Beate van Dongen Crombags (EY/VODW).
Digital transformation ‘Strategische partners zijn nodig om nieuwe vaardigheden binnen het bedrijf te ontwikkelen’ Digital Dialogues, aflevering 4, met Wouter Kolk (Ahold Delhaize), Veronique Roos (PwC) en Ilona van Wegen (Google).
Digital transformation ‘Data zijn heel interessant, maar echte inzichten komen via contact met de klant’ Digital Dialogues, aflevering 3, met Mirella Kleijnen (VU), Diederik den Dekker (Picnic) en Reynder Bruyns (iProspect).
Digital transformation ‘Kwaliteit van data is het belangrijkste wat er bestaat' Digital Dialogues, aflevering 2, met Guido Perotti (DDB Unlimited), Quinten Selhorst (felyx) en Koen Vanderhoydonck (Google).
Digital transformation / SEPTEMBER 3, 2019 22:34 'Iedereen zegt wel data-driven te zijn, maar er is nog een lange weg te gaan' Digital Dialogues, aflevering 1, met Niels de Kind (Buienradar/RTL Digital) en Boudewijn Beks (Google).
Digital transformation / AUGUST 27, 2019 07:04 Adformatie en Google lanceren podcast Digital Dialogues In de serie verkent presentator Meike de Jong, samen met topexperts, de weg naar een digitale, datagedreven marketingorganisatie.