Sligro Food Group heeft na een pitch getekend voor een driejarige samenwerking met Yourzine. Het bedrijf wil met het bureau de digitale ontwikkeling van de organisatie versnellen.
'Yourzine heeft zich goed in ons verplaatst door een van de filialen te bezoeken en interviews af te nemen. Ze hebben laten zien verstand te hebben van techniek, marketing én onze business. Daarmee zijn ze voor ons belangrijk in de verdere professionalisering van onze marketing automation', zegt Jorn van de Ven, Head of IT digital & CRM bij Sligro.
Mirjam Paardekooper, Client Service Manager: 'Onze samenwerking met Sligro begint met de overname van het beheer van Selligent, een marketing automation platform. We helpen Sligro het platform in de architectuur een optimale plek te geven. Tevens werken we aan een centraal klantbeeld en het ontsluiten van de data via de juiste kanalen op het juiste moment.'
Doel is het groeien van klantwaarde, zegt Paardekoper. 'We stellen de klant centraal en verbeteren de klantreis. Dat doen we op basis van drie pijlers: data, creatie en techniek. Onze specialisten verdiepen zich in de architectuur, de installatie, marketingcampagnes en de database. De verbeterpunten die zij signaleren, pakken we samen op in sprints.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!