Intermediair heeft een nieuwe merkpositionering en een nieuw platform. Van oudsher staat het merk bekend om het uitgebreide vacatureaanbod, nu wil Intermediair zich ook richten op werkgeluk en ontwikkeling met een online platform.
Behoefte is veranderd
Bureau Greenberry werkte samen met Intermediair aan de herpositionering van het merk en de realisatie van het daarbij behorende platform en de campagne. Marketingmanager Danielle Robben: 'De behoefte van hoogopgeleiden is veranderd. Een gezonde balans tussen privé en werk is belangrijker geworden. Werknemers hechten meer waarde aan werkgeluk dan alleen geld verdienen. Daar speelt Intermediair op in door zich te presenteren als hét work-life platform en werkenden te helpen balans te vinden tussen werk en privé.'
Zij vertelt dat je voortaan meer kunt vinden dan alleen banen. Op Intermediair.nl staan content, tools en onderzoeken over de arbeidsmarkt en de kansen die er liggen. Daarnaast is er een opleidingsvergelijker (in samenwerking met Springest) en zijn er natuurlijk vacatures. Intermediair richt zich ook op werkgevers, die kunnen zich profileren op het platform. Hun verhalen komen bij een grote doelgroep terecht via distributie binnen de Persgroep (Volkskrant, ADR, Trouw en Parool).
Nieuwe huisstijl
Daarnaast heeft Intermediair een nieuwe huisstijl. Daarover schrijven de makers: ‘De nieuwe huisstijl houdt de heritage van het merk in stand. Het logo symboliseert persoonlijke groei. De frisse kleuren en fonts geven een eigentijdse, positieve sfeer aan het merk. En er is een kenmerkende illustratiestijl geïntroduceerd.’
Een merkcampagne introduceert het nieuwe Intermediair als work-life platform voor hoogopgeleiden en presenteert de drie nieuwe domeinen. De campagne is te zien en te horen in print, online en op de radio.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!