Op donderdag 26 april organiseert SchaalX het Digital BreaXfast. Tijdens deze meet-up krijg je onder het genot van een gratis ontbijt de laatste kennis, ontwikkelingen en trends bijgespijkerd op het gebied van digital. Dit keer onder leiding van online professional Passoen Peigham, onder andere werkzaam geweest bij Jumbo, Interpolis & PON.
Relevantie in de digitale wereld
Het wordt steeds moeilijker om je als bedrijf te onderscheiden en op te vallen. Relevantie lijkt de heilige graal hierin, maar hoe bereik je dit precies? Hoe bepaal je of een app toegevoegde waarde heeft voor de klant en werkelijk gebruikt zal worden? Of welke content relevant is voor je doelgroep? Allerlei middelen worden uit de kast getrokken om op het netvlies te komen van de klant, maar zit de klant daar wel op te wachten? En hoe maak je de vertaalslag van deze relevante inhoud voor klanten naar positieve resultaten voor het bedrijf?
In deze meet-up deelt Passoen zijn ervaringen en voorbeelden uit de praktijk van organisaties die begrijpen hoe zij relevant kunnen zijn voor de doelgroep. Ook geeft hij tips en tricks om zelf kritisch te kijken naar eigen relevantie en de uiteindelijke overgang van klantwaarde naar concrete bedrijfsresultaten.
Kom jij ook kennis delen met professionals uit het vak?
Je bent welkom op donderdag 26 april bij SchaalX in Utrecht (Pythagoraslaan 101 in Utrecht). De meet-up vindt plaats van 08:45- 10:00, inloop is vanaf 08:30 uur. Wil jij een van de 30 ontbijtplekjes innemen? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar cheyenne.seraus@schaalx.nl. We zien je graag!
Meer informatie over SchaalX? Kijk dan op www.schaalx.nl.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!