[Ilanite Keijsers] SAS is voor de achtste keer uitgeroepen tot leider in Gartner's 'Magic Quadrant' voor Multichannel Campaign Management (MCM).
Multichannel campagnemanagement is cruciaal in het bereiken van klanten en prospects via internet, social media en mobiele, e-mail-, print- en offline kanalen. Het leiderschap in het Gartner-kwadrant benadrukt SAS langetermijn strategie om sterk te investeren in geïntegreerde marketingoplossingen die klanten helpen goede resultaten te leveren.
Integratie digital marketing
Gartner verschaft met haar 'Magic Quadrants' jaarlijks helderheid over de best presterende leveranciers in specifieke marktsegmenten. Het rapport over 2014 geeft aan dat MCM-leiders klanten de benodigde breedte en diepte in geïntegreerde marketingfunctionaliteit bieden. Ook zijn ze beter in het beheren van (geavanceerde) campagnes, evenals de integratie met digital marketing. Andere kenmerken van kwadrantleiders zijn goede zichtbaarheid in de markt, hoge marktpenetratie en een strategische visie op campagnemanagement.
De positionering van SAS in het leiderskwadrant onderstreept de waarde van SAS Customer Intelligence. Deze software helpt bedrijven data, analyses en datavisualisatie te verbinden en digitaal te transformeren. Dit zorgt voor meer inzicht in de klant, naadloze afstemming van klantinteracties en continue verbetering van de marketingprestaties. De recent geïntroduceerde versie brengt sneller dan ooit digitale gegevens uit meer bronnen samen. Snel en eenvoudig toegang tot alle digitale data - sociaal, mobiel of e-commerce - leidt tot snellere besluitvorming bij klantinteracties. Marketeers hebben razendsnel antwoord op vragen en kunnen direct over heldere, grafisch onderbouwde rapportages beschikken.
Volgens Michel Vriese, Principal Business Solutions Manager bij SAS, is het belangrijk dat organisaties gebruik kunnen maken van alle relevante data-inzichten. "Door meer en betere informatie over klanten te vergaren en te benutten, kunnen organisaties hun klanten steeds efficiënter en effectiever benaderen. SAS slaagt er als geen ander in om hierin ook de nieuwste mogelijkheden toe te passen waardoor consumenten marketingboodschappen ook daadwerkelijk ontvangen en beantwoorden. Dit levert waardevolle data-inzichten op, die marketeers bij klantinteracties in staat stellen om sneller betere beslissingen te nemen."
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!