DEPT® bouwt met Salesforce aan ecosysteem voor generatieve AI

Hiermee helpt DEPT® merken bij het implementeren van het nieuwste generatieve AI-productaanbod van Salesforce: Marketing GPT & Commerce GPT.

DEPT®  kondigde op Salesforce Connections aan dat het diens geïntegreerde end-to-end commerce- en marketingservices uitbreidt. Dit doet de agency door met Salesforce samen te bouwen aan een ecosysteem voor generatieve AI. Hierin zitten nieuwe accelerators, large language- en datamodellen en -integraties om merken te helpen bij het implementeren van het nieuwste generatieve AI-productaanbod van Salesforce: Marketing GPT en Commerce GPT.

De commerce- en marketingdiensten van DEPT® zijn al goed voor 30% van de wereldwijde omzet en de agency heeft baanbrekende digitale ervaringen gecreëerd voor merken als Therabody, vineyard vines en Under Armour. Om de uitbreiding van de Salesforce-activiteiten en de focus op AI te ondersteunen, zal het Amerikaanse commerce agency Melon/DEPT® onder één merk samengaan met de bestaande commerce- en techteams van DEPT®. Melon, dat zich in december 2022 aansloot bij DEPT®, bevindt zich in Noord- en Zuid-Amerika met hoofdkantoren in Chicago en Argentinië.

“Organisaties hebben een dringende behoefte om nieuwe technologieën zoals AI te integreren met creativiteit, data en media om gepersonaliseerde omnichannel-ervaringen te leveren en te groeien in een markt die steeds competitiever wordt,” zegt Ryan Nicholson, de VP of Commerce Americas bij DEPT®. “Ons team kan deze uitdagingen oplossen door geïntegreerde end-to-end commerce- en marketingdiensten aan te bieden die onze klanten helpen om voorop te blijven lopen.”

DEPT® is sinds 2016 een partner van Salesforce en helpt klanten bij het plannen, lanceren, vermarkten en promoten van succesvolle online oplossingen. DEPT® is onlangs ook de eerste gecertificeerde Salesforce Full Stack Commerce-partner geworden. Hiermee bewijst de agency dat het het Salesforce Commerce-ecosysteem door-en-door kent en werk van topniveau kan leveren.

“Als het om innovatie gaat, is commerce altijd een voorloper geweest. We geloofden al vroeg dat het de kracht had om merken en onze branche te transformeren,” zegt Dimi Albers, CEO bij DEPT®. “Daarom investeren we al meer dan tien jaar in commerce en werken we samen met partners als Salesforce om ervoor te zorgen dat we onze klanten baanbrekende, meeslepende commerce-ervaringen kunnen bieden.” 
 

Salesforce, Marketing GPT, Commerce GPT e.a. zijn handelsmerken van salesforce.com, inc.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →