De toekomst van digital is het afgelopen jaar fundamenteel veranderd, grotendeels door Gen Z en dat ze “nee” zeggen tegen de status quo.
De jongeren veranderen de wereld en dringen aan op een toekomst waarin digital niet langer de echte wereld overheerst, maar deze juist dient om een manier van leven te creëren die authentiek en duurzaam is.
We zien dit in de manier waarop Web3-technologieën opkomen om “fygitale” ervaringen te bieden, en waarop creatieven ChatGPT en AI-gestuurde beeldgeneratoren gebruiken als hulpmiddelen in plaats van vervanging. En hoe digitale consumenten bewuste merken zoeken die hun menselijkheid centraal stellen, zelfs in een geglobaliseerde wereld die wordt aangedreven door cloud computing en revolutionaire connectiviteit.
Het 2023 DEPT® Trends Report onderzoekt deze en meer dan twintig andere opmerkelijke trends op het gebied van technologie, business en cultuur.
Aan de hand van case-studies, onderzoek en voorbeelden uit de praktijk, kijken we hoe merken de toekomst vormgeven en hoe jouw merk hetzelfde kan doen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!