Meld je hier aan!
TikTok is een van de meest gedownloade apps van 2020 en heeft meer dan 800 miljoen maandelijkse gebruikers. De speelse en persoonlijke benadering zorgt ervoor dat de app een dagelijks ritueel is in het leven van Gen Z.
Het platform biedt veel mogelijkheden voor succesvolle advertising campagnes, maar wat maakt Tik Tok zo populair en welke advertising mogelijkheden biedt het voor bedrijven en bureaus?
What’s next? Hoe zet je het snel groeiende social media platform TikTok perfect in voor je branding strategie? Join ons op vrijdag 29 januari tijdens de (Engelstalige) Dept Talks Live waarin Depts Creative Director Julien Kelsch en Content Creative Bruce de Kok tips en tricks delen over hoe je de core values van je merk behoudt, maar toch authentiek blijft als bedrijf op TikTok. Daarnaast verdiepen ze zich in de voordelen van de verschillende advertising mogelijkheden.
3 key takeaways:
-
How to make them love you: een geliefd bedrijf worden op TikTok
-
Wat zijn de advertentiemogelijkheden op TikTok?
-
Hoe succesvolle campagnes neer te zetten op TikTok
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!