AI-adoptie in marketing is nog laag, kansen worden gemist
CMO Report Interview I | Charida Dorder van AI voor Marketing Academy spoort marketeers aan om gísteren! te starten met AI-tools.
![Charida Dorder - auteur van AI in marketing](https://static.adformatie.nl/cropped/53af6971-3bd0-56eb-9a60-0da11b6faa8d/article/e3/72/e372888f-2070-4950-91cd-19b9accd3d92/opening_image/opening_image_pro_hero/Charida%20Dorder.jpg)
Charida Dorder - auteur van AI in marketing
![Charida Dorder - auteur van AI in marketing](https://static.adformatie.nl/cropped/53af6971-3bd0-56eb-9a60-0da11b6faa8d/article/e3/72/e372888f-2070-4950-91cd-19b9accd3d92/opening_image/opening_image_pro_hero/Charida%20Dorder.jpg)
Charida Dorder - auteur van AI in marketing
Vraag een CMO naar een hot topic voor 2024 en de kans is groot dat het antwoord ‘AI’ luidt. Met ‘menselijke creatie versus AI’ erbij opgeteld ziet 47% van de CMO’s dit als leidend thema voor het vak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid