Overslaan en naar de inhoud gaan

Conclusion beheerst de vooruitgang

Mensch ontwikkelt merkcampagne voor de partner in digitale transformatie
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder

Een beheersbare en geslaagde digitale transformatie is geen gemakkelijke taak. In iedere bestuurskamer, juist ook van de grotere organisaties, is de stress hierover voelbaar. Maar dan is er Conclusion, opgericht in 1997, uitgegroeid tot een ecosysteem van 25+ expertbedrijven en gespecialiseerd in business transformaties en IT-services. Conclusion beheerst de digitale vooruitgang en maakt organisaties blijvend weerbaar, wendbaar en onderscheidend. Dat is de kunst van het digitaal transformeren. Deze week lanceerde Conclusion zijn eerste merkcampagne. Ontwikkeld in nauwe samenwerking met Mensch Creative Agency, als strategische en creatieve partner.

Campagnebeeld Conclusion

De multichannel campagne draait de komende maanden online, op radio, in het FD en out-of-home. Meer hierover op de campagnesite conclusion.nl/beheers-de-vooruitgang.

Billboard Conclusion

Credits

Conclusion: Corianne Visser, Brenda Reenders, Orion Daalhuizen
Bureau: Mensch Creative Agency
CGI/video: Berends Sebastiaan
Music & Sound: Blurred Audio
Media: Zigt

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in