Verkoopt design dan wél elektrische auto’s?
Kan marketing by design de verkoop van EV’s aanjagen?
Nu zelfs Volkswagen om is, is de elektrische auto (EV) definitief doorgebroken. Steeds meer automerken komen met EV’s. Maar de consument aarzelt en is nog afhoudend, waardoor we de Europese doelstellingen van 2030 niet halen. De elektrische auto moet dus begeerlijker worden, fraaier en aantrekkelijker. De EV heeft zijn eigen Fiat 500 nodig. Kan marketing by design de verkoop van elektrische wagens aanjagen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIk doe dit eigenlijk nooit, maar het moet nu toch even: sjezus, wat een slecht artikel is dit.. Een prikkelende kop die vooral maar opgevolgd wordt met een aantal onzinnige statements (met een niet te versmaden vormgeving verkoop je zelfs de duurste gadgets’. - really ?) over ‘marketing by design’, waarbij één aspect (design) van één P (product) verheven wordt tot het hele vak, en als belangrijkste factor voor zowel categorie-acceptatie èn merkvoorkeur. Jammer voor het vak (tuurlijk is design belangrijk, maar marketing is echt veel meer en breder - echt..) , en het levert een teleurstellend artikel op. Kan beter, Adformatie !