Overslaan en naar de inhoud gaan

Missers van bedrijven met cadeaus

Veel Nederlandse ondernemingen blijken moeite te hebben met het kiezen van cadeaus en het tonen van waardering voor medewerkers. Daardoor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De top 10 van gemiste kansen:

related partner content for mobile comes here

1.Het geven van (in de ogen van de ontvanger) nutteloze cadeaus voorzien van
bedrijfslogo. Denk hierbij aan glazen, placemats, broodroosters, paraplu's,
handdoeken, sporttassen enzovoort.
2. Het geven van onhandelbare dozen die niet te vervoeren zijn in de trein, tram
of bus.
3. Een bon met de waarde er op (dan kent het personeel haar waarde).
4. Het geven van een bonnetje waarmee het personeelslid bij de receptie z'n
cadeau kan ophalen.
5. Het geven van een kerstpakket uit het eigen assortiment.
6. Helemaal geen waardering geven; zelfs een moment van welgemeende
aandacht kan veel waardering overbrengen!
7. Mensen er niet aan helpen herinneren dat ze een keuzecadeau moeten
verzilveren.
8. Een keuze geven uit een vaste set cadeaus, waarvan vervolgens niet alle
keuzes meer leverbaar zijn.
9. Mensen vergeten, zoals nieuwelingen en uitzendkrachten.
10. Tegelijk met het uitreiken van het kerstgeschenk vermelden dat het slecht
gaat met het bedrijf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in