Pon, importeur van automerken als Audi, Seat en – meest bekend – Volkswagen, neemt per 1 januari afscheid van Marianne Bruijn, die precies twee jaar geleden begon bij Pon.
Bruijn geeft zelf geen commentaar op het vertrek en verwijst naar de woordvoerder van Pon.
Goed werk
Dat is Ralf Dennissen. Hij zegt dat Bruijn de afgelopen twee jaar veel goed werk heeft verricht bij Pon. ‘Ze heeft het media management naar een hoger plan gebracht. Nu zijn we klaar voor de volgende stap.’ Wat die stap behelst, wil Dennissen niet tot in detail vertellen, wel dat Pon het ‘decentraler gaat organiseren’. Daar mag uit afgeleid worden dat de verantwoordelijkheid voor het media management meer bij de product managers komt te liggen. In een mailtje van Marianne Bruijn aan relaties, waarin zij haar vertrek bekend maakt, zegt ze dat ze haar taken overdraagt aan de manager marketing communication Volkswagen, Menno van der Gronden.
Dennissen zegt dat het vertrek van Bruijn een beslissing is van Pon, maar dat die in goede harmonie is genomen. ‘Er is geen sprake van animositeit.’
Marianne Bruijn
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!