Stichting Hilversum Marketing wil Hilversum beter op de kaart zetten voor inwoners, bezoekers en bedrijven. Dus presenteert ze vandaag een nieuwe slogan: LiveHilversum. Maar in de beelduitingen staat een vette tikfout, expres.
Hliversum, want Live Hilversum, snap je?
Wat vind jij van deze bijzondere taalvondst? Je vindt de poll onderaan dit stuk.
Dit vindt Twitter er in ieder geval van:
Willen de ouders van deze doorslagen marketingbobo's hun kinderen svp komen ophalen in Smålland? https://t.co/3K6y1TZU5n
— Rutger de Quay (@rutger_) September 4, 2017
.@LiveHilversum Wat heeft deze marketingclub op z'n lever? Drank maakt meer kapot dan je lief is. #hLIVERsum
— Quentin van der Pan (@vanderpan) September 4, 2017
En zo kom je op een nieuwe slogan, nog in het Nederlands ook:
— Ad van Oosten (@AdvanOosten) September 4, 2017
"Liever naar Hlieversum!"#hliversum
Ik zou willen dat de Chief Branding Officer de kosten van deze ongein uit eigen zak gaat betalen.#hliversum
— Ad van Oosten (@AdvanOosten) September 4, 2017
Fuck, is die presentatie over 5 minuten al? Wacht ik Paint wel snel ff wat, brb. #hliversum https://t.co/wfM4kEvIWc
— Ellen Brunninkhuis (@Brunninkhuis) September 4, 2017
Ik drink mijn #covfefe het liefste in #hliversum
— Mischa Blok (@mischablok) September 4, 2017
Make
— Martijn Vervest (@martijnvervest) September 4, 2017
---
We
Make
---
We
Makerting
Here#Hliversum https://t.co/GMR3DvSEd5
Ik ben benieuwd wat het reclamebureau achter #Hliversum van Roelofarendsveen zou maken. Ruimte zat voor 'leuke' ? woordgrapjes.
— Jeanine Laudy (@jeaninelaudy) September 4, 2017
In de hle is een speciale plek gereserveerd voor city marketeers. https://t.co/wE9dnzfpDs
— Maarten Reijnders (@rohy) September 4, 2017
— Floris Poort (@florispoort) September 4, 2017
Wat LiveHilversum zelf vindt:
Als je er om kunt lachen is t altijd goed toch? ?
— LiveHilversum (@LiveHilversum) September 3, 2017
De campagne is bedacht door Hilversummers, tweet @LiveHilversum.
HilversumNieuws kopte al: 'Hilversum heeft nu eigen I Amsterdam'.
Drie creatieve bureaus uit Hilversum, SOS Design Studio, Holland Centraal en OOQ werkten mee aan de slogan en campagne, zo meldt BN DeStem.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!