Deze lezingen in week 1 wil je zeker niet missen!
[INSIGHTS] 10 mei 09.00 uur: Tony’s Chocolonely: De visie en drive achter het succes
Een open gesprek over purpose, ondernemen en groei tussen Ynzo van Zanten (Tony’s Chocolonely) en Edgar de Beule (Markteffect). Hoe kan een winstgevende organisatie financieel succes als middel zien en niet als doel?
Ynzo van Zanten (Tony’s Chocolonely) - Edgar de Beule (Markteffect)
[INSIGHTS] 10 mei 12.30 uur: SIMPLEX Implicit – Explicit Research Hybrid, made simple
ENG - Most marketeers realize that listening to people’s inner voices is at least equally important as listening to their outer voices, and that implicit research makes a lot of sense - which is good. However, most marketeers who have used implicit research find it complex, confusing and difficult to work with - which is not good. Simplex solves this issue.
Olivier Tjon (Beyond Reason)
[DATA SCIENCE] 10 mei 16.30 uur: Mars’ transformation journey and the evolving data strategy
ENG - During the session, Michelle will discuss the transformation process of Mars Wrigley and the changing thoughts about how to integrate data and insights. What works and what doesn't work, what pitfalls are there and what were the consequences.
Michelle Gansle (Mars Wrigley)
[INSIGHTS] 11 mei 09.00 uur: Customer én employee experience integraal verbeteren? Dit kun je van NS leren!
Welke aanpak heeft NS gevolgd om in één beweging zowel de customer experience (CX) als de employee experience (EX) te verbeteren? En hoe hebben Gidsende Principes bijgedragen aan gedragsverandering bij medewerkers, zoals treinconducteurs?
Pauline Bron (NS) - Stephan van Slooten (Altuïtion)
[INSIGHTS] 11 mei 12.30 uur: The Subconscious Shopping Trip
ENG - Today, more than ever, brick-and-mortar retailers need to understand and tap into the subconscious drivers behind their customer’s behavior. This talk unveils the subconscious shopping trip.
Tom van Bommel (Unravel Research)
[DATA SCIENCE] 11 mei 16.30 uur: Zijn mijn klantgesprekken goud waard? 3 lessen uit het toepassen van Conversational Intelligence in klantcontact
Hoe kan je snel leren van al je klantgesprekken? VANAD Engage en Underlined nemen je mee in de manier waarop ze samen waarden halen uit klantcontact.
Joost van Ham (VANAD Engage) - Nikki van Gerwen (Underlined)
[DATA ANALYTICS] 12 mei 12.30 uur: Selecting Effective Product Claims
ENG - In this presentation, we laid the groundwork for claims research: from types of claims, to ways to test them. We looked at best practices for the creation of claims, as well as the process of setting up the tests. We created several interactive processes that showed how different methods can answer various claims questions.
Maria Bomba (Conjoint.ly)
[INSIGHTS] 12 mei 16.30 uur: Hoe je als regionale speler kunt opvallen én relevant kunt blijven ondanks al het ‘reclame geweld’ van de landelijke partijen
Vomar is al vier jaar op rij autonoom de snelst groeiende supermarkt van Nederland. Hoe weten we steeds meer klanten naar Vomar toe te trekken én ze te behouden? In deze lezing worden verschillende voorbeelden gegeven hoe je regionaal, met een relatief klein marketingbudget, het verschil kan maken.
Chantal Dane (Vomar Voordeelmarkt) - Michael Petit (Markteffect)
Schrijf je nog snel in en zorg dat je erbij bent!
MIE’21 - It’s all about insights.
Volg M(I)E! op LinkedIn • Twitter • Instagram • Facebook
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!